sing together =)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, 5 April 2012

TAK SEMUA ORANG SUKA KITA

Terima kasih kepada eka. Ni ayat awk :)

Makin jauh aku jalan, makin ramai pulak orang yang TAK SUKA aku. Nampaknya aku kena kurang meluaskan pemandangan aku yang dah sedia sempit ini. Manusia memang tak pernah nak mengaku kesilapan diri. Kalau yang nak mengaku tu pun ada lah satu daripada DUA PULUH orang. Baling batu sembunyi tangan lah kiranya. Aku pun pernahlah jugak cuba baling batu sempbunyi tangan tapi FAILED. Sure kantoi. Tapi kali ni aku bukan nak sembunyi tangan, cuma aku betul-betul tak jumpa apa salah aku ! Apa dowhh salah aku kat kau ? Aku memang takde kut nak cari masalah dengan kau. Aku buat baik lagi dekat kau ada lah. Tapi pehal hah ? Apsal kau buat aku macamni ? Aku anggap kau macam adik kandung aku lah siuuuut ! Kau nie messykan kepala otak aku lah perempuan ! Hurgh, baget kau dah bagus sangat lah tu ? ok, teruskan. Jangan dah jatuh baru nak merengek-rengek.

Astaghfirullahalazim....
Mungkin ada hikmah disebalik semua ni. Aku je yang tak sedar. Aku je yang tak boleh terima dengan redha. Tak semua orang sempurna seperti yang kita harapkan. Maybe aku tak sempurna macam yang kau harapkan. So, aku kena lah ubah diri aku untuk menjadi yang lebih sempurna, kan ? MACAM KAU ! SEMPURNA ! =) Dan mungkin aku juga perlu menjauhkan diri dari kau yang SEMPURNA. Dan mendekati orang yang SUPERB SEMPURNA.

Terima kasih juga kerana memberi aku petunjuk yang KAU TAK SUKA AKU. So, aku tak perlulah SUKA KAU atau berpura-pura SUKA KAU. Tak perlulah jaga hati kau sebab kau pun bukanya jaga hati aku pun adooiii. Dan tak perlulah aku berbuat baik dengan kau. Kau pun jangan lah nak buat baik dengan aku sebab aku dah naik meluat! BUAT BAIK, BAGI TAIK ! Bukan nak mengungkit. TAPI ! Manusia tak tahu bersyukur agaknya. Lantak kau lah. Kau bukan darah daging aku pun. Sikit pun tak luak. =P

Kau teruskan lah hidup kau yang seperti syurga ciptaan kau tu. Takda kau, aku tak mati pun lah. AKU TAKKAN PEDULIKAN KAU LAGI  :)
TERIMA KASIH