sing together =)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday 7 May 2011

HERE THEY ARE

esok hari IBU
lusa birthday AMMAR.
28/5 birtday EKA.

selama nie MEREKA hanya bernaung dibelakang tabir saja. tak pernah sekali pn aku show muka MEREKA. terutamanya family aku. bukan aku malu. aku bersyukur ada family dan sahabat mcm MEREKA. selagi MEREKA ada dengan aku. segalanya lengkap bg aku. :)

FIRSTLY,

 okey, ini lah yang ibu dan ayahku yang tercinta :)
kalau takde dyorang nie, aku takde lah kat muka bumi ni. diorang nie lah yang mmbesarkan aku dr aku sebesar tapak tangan. sampai lah aku lebih tinggi dr ibu aku sendiri. tp dengan ayah aku, aku tak boleh nak lawan lah. ayah aku tinggi byk. dyorang lah yg banyak berjasa dgn aku, yang tak mungkin  mampu untuk aku balas jasa dyorang. 
SETINGGI2 PENGHARGAAN DAN TERIMA KASIH ATAS SEGALA PENGORBANANMU, AYAH DAN IBU 
I LOVE BOTH OF YOU, PN RAHMAH & EN MOHD SHAMSUDIN.

yang nie pulak adik aku yang last sekali. anak bongsu lah katakan. tu yang muke pun menggedik je baget2 comel. haha. even dye nie bdn besar na'uzubillah. tp,dalam hati dye ade taman woo. aku sayang giler kat dye nie.kalau boleh, taknak bg dye besar. biar dye jd baby je. manje dgn aku. tp mustahil je. umur dye makin meningkat. bdn dye pun dah kalahkan aku.
anyway, AMMAR, I LOVE YOU.

yang ini, adik yang paling gedik dalam rumah. haha. sikit2 nak uweeek3. umur dah besar panjang. asyik nak menanges je. tinggi dah sama dgn aku. berat dah nak potong aku. tp perangai mcm bdk2 ( aku ckp depan cermin sebenarnye ). geram aku. tp dye nie lah tempat aku melepaskan gian membuli. :D kesian dye.
NABILAH, sorry ye. but I LOVE YOU <3

SECONDLY,
nie lah SHINE aku :) EKA.
EKA nie lah yang aku selalu story. haha. aku rapat dgn dye since minggu MDS lg. ibu aku yang kenen2 kan aku dgn dye. so, smpai sekarang, she is my bestfriend. yang shawl coklet tu, aku. haha. blagak kan muka aku? ;) EKA yang purple. baik je. cantik..baik..pandai..lemah lembut...tp tak pernah berlagak. dats y aku salute!

next, YAYA :) she is also my SHINE 
haha. budak nie gila pandai. tp PENTOL! sengal2 ubi.. dye nie aku tak rapat sgt tyme MDS tu. tp, sbb kami 1 course, 1 bilik plak tu. lama2 jd sgt2 lah rapat sampai sekarang. yaya nie pandai...penyabar..manis orangnye..baik hati..alim.. byk lah. tp dye sama mcm EKA. takde berlagak woo. tabikk!! YAYA yg spect tu. sbelah nye, aku. :) aku mmg suka mencapap. haha

LAST BUT NOT LEAST,
RAFIE :)
haha. dye turut bernaung dalam hidup aku. panggilan asal DRAKULA KECHIL. kwn biasa yang bertukar menjadi sahabat dan tibe2... oopsss. aku terjatuh! dye sum1 yang funny..kacak dimataku..tegas..bertanggungjwb..suka tolong org..kire mcm baik hati lah..tp PEMALAS GILER dan KUAT PERASAN(mcm mintak pelempang)! :P sorry kutuk hang :D apapun org cakap tentang dia. aku tahu siapa dia.

so......mereka ini lah yang ada dengan aku susah dan senang aku. gila atau sakitnya aku. jatuh bangunnya aku. mereka tak pernah pergi dr hidup aku. mereka sentiasa ada. bg aku dorongan, semangat! aku bahagia ada mereka sebagai peneman aku dikala sunyi dan gembira. dan aku tak sanggup untuk kehilangan SATU pun antara mereka. sebab mereka PELENGKAP HIDUP AKU. 
TERIMA KASIH, KALIAN. I LOVE ALL OF YOU.

4 comments:

  1. Haaaaa , birthday eka dah nak dtg . Apa kita nak buat nie? :/

    ReplyDelete
  2. tu lah pasal. aku pn tak tahu nak buat ape nie. duit pn tarak nie. kau rse kite nak celebrate ke. nak bg hadiah je ?

    ReplyDelete
  3. haha , entahlah . 28 tue aku confirm dia mesti celebrate ngan family dia punya la . kan?

    ReplyDelete
  4. aku rase lh.. mentelh lg, tu cuti skolh.

    ReplyDelete