sing together =)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, 7 June 2011

Aku rasa Kau terasa

maaf, aku bukan taknak ikut korang malam nie. bukan aku tak sudi nak keluar dgn korang mlm nie. bukan aku cuma pentingkan rafie selama nie. aku tak berapa sihat. tambah pulak bila nak kelaur tak jadi. aku badmood. aku takut aku spoil mood korang. maaf lg sekali aku mintak dr korang. lgpn, aku selalu tinggal korang kat rumah. apalah salahnya kalau sekali sekala korang tinggal aku kat rumah, kan ? maaf seribu kali maaf. gudnyte. aku tdo dulu. enjoy ur day, k sayang2 :) i love you.

2 comments:

  1. Takpelah , aku faham kot kehidupan ade 'suami' . Mestila laki kena letak in the first place kan . Lagipun kalo kau ikut , mesti kau kena marah dgn laki kau .

    ReplyDelete
  2. errk, nape kau ckp mcm tu ? maaf lg sekali.

    ReplyDelete