sing together =)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, 24 June 2011

JAUH jarak KAU dan AKU

lama dah aku pendam perasaan nie. nak diluah mmg sgt2 sakit. aku hanya mampu tersenyum dan teruskan ketawa walaupun hati terasa. aku tahu, aku punca semua nie. sikit pun aku tak salahkan kau. sbb aku tahu, aku yang salah. maaf kecik kan hati kau. maaf jauh dari kau. maaf takde dengan kau. tp, hanya Tuhan je yang tahu mcmane sayangnya aku kat kau. aku nak kite rapat mcm dulu. tp aku rasa mcm mustahil. aku rasa kehilangan, tp aku pendamkan. bila aku berckp dgn kau, aku nmpk perubahan kat muka kau. itu yg buatkn aku jarang dan takut nak berckp dgn kau. riak wajah yang kau tunjukkan pd aku setiap kali. mmbuatkan aku sentiasa rasa yang aku tak patut tegur kau. nnt kau marah. jadi aku lg prefer diamkan diri. bila aku cerita kau pn mcm taknak dgr. jd aku diamkan diri. bila aku tanya, kau seolah2 mcm nak marah. jd aku diamkan diri.bila aku mcg kau bgtahu apa2, kau tak reply mcg aku, jd aku tak bg mcg lg. ntah lah. kalau bab lain aku boleh terima. tp, kau antara orang yang berada di tangga teratas dalam hati dan hidup aku. jd aku terasa lain bila semua nie jd kat kite. aku rasa janggal. aku rase kekok. aku rasa pelik. aku rasa tak senang duduk. aku rasa mcm......hurghhhh! tertekan! when my phone singing a sinchan song, i hope dats u. but sumtimes, its disapointing me till i felt, `uhhh, common yana. stop hoping!` aku sayangkan aku. aku doakan yang terbaik untuk kau. aku nak tgk kau bahagia. aku nak tgk kau ketawa. dan aku nak kau tahu, aku rindukan kau. luahan aku hadir dari hati aku. khas untuk kau. hanya untuk kau sorang. seseorang yang istemewa dalam hati aku. jaga diri :)

No comments:

Post a Comment